Rólunk

Elkezdtünk biciklizni, kitettük a facebook-ra és csatlakozni szerettek volna az emberek :D
Mivel néhányan minden reggel eljárunk hajnalban tekerni, úgy látom a személyes példamutatásunkkal elültettünk valamit, ami elég hamar eléggé látványos "mozgalommá" nőtte ki magát.
Célunk, hogy minél több családot megmozgassunk és a rászoktassuk őket a rendszeres mozgásra.
Szeretnénk a környék autósaiban tudatosítani, hogy vigyázni kell a biciklisekre. Erre ezek a tömeges tekerések nagyon jól rávilágítanak.
Idén 1.000.000 kilométert fogunk letekerni!
A reggeli össztávunk eddig 2.800 km és a közösségi tekerésekkel (2 hét után) kb 8.000 km-nél tartunk :D
Most jön az igazi próba, mert egy hétre elmegyek nyaralni. Már leszerveztük a következő hét programját is, remélem nélkülem is nőni fog a csapat.

SPORTKÖZÖSSÉG-VEZETŐ MOTIVÁCIÓJA

Egy facebook csoporttal indult az egész.
Néhányan "REGGELI FELES :D - Bringázz velünk reggelente egy félmaratoni távot!" néven elkezdtünk minden reggel 5.15-kor biciklizni 20-30 km-t.
Sokan jelezték, hogy szeretnének csatlakozni, de nekik ez az időpont nagyon korai.
AKTUALITÁSOK ITT: https://www.facebook.com/groups/275812149548023/
Július 20-én (kedden) meghirdettünk egy rövid esti tekerést, amire 43-na jöttek le és felmerült az igény, hogy csütörtökön legyen egy újabb. Ide 47 bringás jött el.
A következő héten kedden, már 72-en, csütörtökön (esőre állt az idő) 53-an jöttünk össze.
Július 3-én kedden egy Mezőzombori kirándulásra már a helyi polgármester hívott meg bennünket és főztek nekünk egy csülök gulyást. Ide 163 bringás látogatott el....
Minden kedden és csütörtökön Szerencsről indul a csapat 18.30-kor és 10-20 km-t tekerünk, olyan tempóban amit egy elsős gyerek is könnyen bír tartani.
A helyi polgárőrök segítenek a biztonságos közlekedésben.
Ma ismét megyünk :D
GYERE EL TE IS!

Részletek és aktualitások itt:

Legyél te is a közösség tagja!

Csatlakozom a sportközösséghez

Közzöség alapadatai

Sportág

Kerékpározás

Helyszín

Szerencs, Bekecs, Legyesbénye, Mezőzombor, Prügy, Monok, Rátka, Tállya, Mád, Tarcal