Magazin

Blog

4 gyakorlat gumiszalaggal haladóknak

A gumiszalag hasznos kiegészítő az otthoni edzéshez, az alábbi gyakorlatokkal a hátat, a lábakat és a core-t fogjuk erősíteni - szóval szinte az egész testet megmozgatjuk!

Javasoljuk, hogy a következő, haladó szintű gyakorlatok elvégzése előtt először próbáld ki a másik cikkünkben található, kezdőknek szóló gyakorlatokat. 

A Decathlon több különböző ellenállási szintű gumiszalagot kínál, szóval biztosan megtalálod a leginkább neked valót!

GYAKORLATOK GUMISZALAGGAL

1.: FEKVŐ LEHÚZÁS

Célzott izomcsoportok: kar- és hátizmok

A gyakorlat:

1.: Feküdj hassal a földre, a fej mellett kinyújtott karokkal! 

2.: Lassan húzd magad felé a gumiszalagot, ameddig a kezek egy vonalba nem kerülnek az álladdal!

3.: Térj vissza a kiinduló pozícióba és ismételd meg a gyakorlatot!

2.: COMBHAJLÍTÁS FEKVE

Célzott izomcsoportok: combhajlító izmok

A gyakorlat:

1.: Bújtasd a lábaidat a gumiszalag végeibe a bokák körül és feküdj hassal a földre a szalag rögzítési pontjától távolabb!

2.: Tartsd a fenekedet a földön, a hátadat pedig egyenesen!

3.: Hajlítsd be egyszerre mindkét térdedet és sarkaiddal közelíts a feneked felé!

3.: ÁLLÓ EVEZÉS

Célzott izomcsoportok: core, láb- és hátizmok

A gyakorlat:

1.: Gondosan rögzítsd a gumiszalag egyik végét egy erre alkalmas ponton!

2.: Helyezkedj félig guggoló pozícióba, kissé előre dőlve!

3.: Lassan húzd hátrafelé a szalagot amíg a csuklód a testeddel egy vonalba nem kerül!

4.: VÁLLEMELÉS ELŐRE

Célzott izomcsoportok: vállak

A gyakorlat:

1.: Állj vállszéles terpeszbe és lépj bele majd rá a gumiszalagra!

2.: Kinyújtott, tenyérrel lefelé mutató karokkal húzd fel a szalagot addig, ameddig a karjaid a földdel párhuzamosak lesznek!

3.: Ügyelj, hogy egyenes háttal végezd a gyakorlatot!

Címkék:

Hozzászólások

(nincs még hozzászólás)