Magazin

Blog

7 jógapóz, amihez szükséged lehet egy jógatéglára

Mutatunk 7 olyan ászanát, melyek kivitelezése során szükséged lehet egy jógatéglára.

A jógatégla egy olyan kiegészítő, mely segítséget nyújthat a jógagyakorlásod során. Kezdőként vagy merevebb izmokkal előfordul, hogy nehezebben tudsz kivitelezni egy-egy ászanát, ezért jól jöhet egy jógatégla, mely fejleszti a rugalmasságodat és stabilitást ad az egyensúlyozó gyakorlatok során. Ebben a cikkben mutatunk 7 olyan ászanát, melyek során kifejezetten nagy segítség lehet egy tégla.

1.Oldalsó szögtartás

Az oldalsó szögtartás erősíti a lábakat, nyújtja a csípő, a derék és a váll körüli izmokat. Ha nem ér le a kezed a talajra, akkor könnyítésként használhatsz jógatéglát, melyre támaszkodhatsz.

A Decathlon választékában nyárfa jógatéglát is találsz

2.Háromszögállás

Ennek az ászanának a segítségével erősödnek a comb, a láb és a csípő izmai, oldalirányban nyújtja a gerincet, enyhíti a hátfájást. Ha a karod nem ér le a talajra, használj jógatéglát alátámasztás végett!

A parafa jógatéglához Portugáliából származik a parafa alapanyag

3.Félholdállás

A féllábas vagy félholdállás fejleszti a stabilitást és az egyensúlyt, csípőnyitó póz. Az egyensúly megtartásához segítséget jelenthet, ha téglát teszel az alul lévő kezedhez, a neked megfelelő magasságban.

Félholdállás 

4.Terpeszből előrehajlás

Ez a jógapóz kiválóan nyújtja a láb, a derék és a hát izmait, oldja a feszültséget. Ha a fejed nem ér le a talajra, tegyél egy jógatéglát a fejtető alá.

5.Halállás

A halpóz csökkenti a fájdalmat a nyakban és a vállakban, megnyitja a mellkast növelve ezzel a tüdőkapacitást. Szuper stresszoldó póz, mely elősegíti a nyugodt alvást. Ha szeretnéd kiemelni a szegycsontot, végezd jógatéglával a gyakorlatot.

A halállás helyes kivitelezéséhez nézd meg videónkat!

Halállás

6.Kifordított háromszögállás

Gerinccsavaró póz, javítja a tartást, erősíti a láb-, törzs- és combizmokat. Ha kezed nem ér le a talajra, használj jógatéglát!

A kifordított háromszögállás helyes kivitelezéséhez nézd meg videónkat!

Kifordított háromszögállás

7.Gyémánt póz

A sarkon ülés nem mindenkinek kényelmes, ha nagyon feszül a bokád vagy fáj a térded, akkor helyezz egy habszivacs jógatéglát a feneked alá.

Gyémánt póz

Címkék:

Hozzászólások

(nincs még hozzászólás)