Magazin

Blog

A mini trambulin helyes használata

Legyen szó izomerősítésről vagy a testtartás és az egyensúly javításáról, a mini trambulin kiváló támogatónk lehet ezen célok elérésében. Összegyűjtöttünk néhány tippet és trükköt a megfelelő használathoz, ugorjunk is neki!

Eltöprengtél azon, hogyan is kellene helyesen használnod az új mini tambulinodat? Kövesd tanácsainkat és ismerd meg az eszköz előnyeit, hogy bátran nekivághass te is!

Miért használj mini trambulint?

A mini trambulin egy olyan fitnesz eszköz, mely ideális otthoni használatra és segíthet a formában maradásban. Miért jó a használata?

  • Javítja az önállóságot és az önuralmat
  • Kiváló az egyensúly fejlesztésére
  • Növeli a fizikai erőnlétet, serkenti a vérkeringést és elősegíti az izomtömeg növekedést

A legjobb pedig az, hogy bárki mini trambulinozhat: nem kell rendszeres sportolónak lennie senkinek ahhoz, hogy ugráljon, mindenki neki tud kezdeni a maga tempójában és a tevékenység ütemét is kedve szerint alakíthatja mindenki. Mindezen kívül a trambulinozás alkalmas lehet a koordinációs képesség és az egyensúlyérzék javítására is, hiszen nincs károsító hatással az ízületekre.

A mini trambulin előnyei

Alakformálás

A trambulinos edzés jó kis kardió edzésnek felel meg, ami lehetővé teszi, hogy könnyebben (és gyorsabban) égessünk kalóriát. Az intenzív gyakorlatok és a pihenők váltogatásával szépen formálódnak a comb-és hasizmok.

Izomerősítés

A trambulinon való ugrálás több izomcsoportot is megdolgoztat. Hasizom, combizom, hátizom... már egy edzés is erősíti a teljes testet, mindezt úgy, hogy testünk, izomzatunk nincs kitéve a földön való ugrálás káros hatásainak.

Segít a narancsbőr eltüntetésében

Ez a hatás azzal magyarázható, hogy a trambulinos edzés serkenti a vérkeringést, a narancsbőr pár hét után eltűnhet. Hogy legyen mihez viszonyítani, egy 20 perces trambulinos edzés másfél óra narancsbőrcsökkentő masszázsnak felel meg. 

Figyelj a helyes testtartásra a trambulinos edzés során!

Helyes testtartás az edzés során

Ahhoz, hogy jól tudjunk ugrani, figyelnünk kell egy igen fontos tényezőre: a core izomzatra.

A gyakorlat során tehát ügyeljünk, hogy hasizmainkat végig munkára bírjuk a tevékenység végzéséhez szükséges koordináció, illetve a felső- és az alsótest között szükséges stabil összetartás meglétének érdekében.

Címkék:

Hozzászólások

(nincs még hozzászólás)