Magazin

Blog

Aerobik edzés nyáron

Eléggé kaotikus volt eddig az időjárás, lehangoló volt ez a sok eső, de végre itt van a nyár! Magas hőmérséklettel érkezett, de hát ezt vártuk eddig. Na de ilyenkor sem maradhat el a sportolás. Bikini alakot nem nyáron csinálunk, de a szinten tartás is fontos. A feszültséget is le kell vezetni valahogy, főleg aki olyan helyen dolgozik, ahol a nyári időszakot nagyon meg kell tolni. :)

Őrületes meleg a teremben

Én is járok aerobikozni, de meg kell, hogy mondjam, őrületes meleg van a teremben. Ezen úgy segít a terem, ahova járok, hogy van bent egy hatalmas ventilátor. Ez kellemes tud lenni, ha jó helyen állsz. Ami nagyon fontos ilyenkor, az a hidratáció. Rengeteg víz edzés után. Nagyon figyeljetek a folyadékpótlásra, mert iszonyatosan igényli a szervezet és a bőr  a vizet. Félelmetesen izzadok egy-egy edzésen, de a jó érzés ilyenkor sem marad el! 

 Figyelj a folyadékpótlásra edzés során és azt követően!

Nagyon ajánlom a csuklópántot kiegészítőként

Természetesen ilyenkor előveszem a rövidnadrágom és a legvékonyabb trikómat, hogy minél kevesebb ruha legyen rajtam. Így is, úgy is rád izzad, de egy kényelmes rövidnadrág sokat segít a probléma megoldásában. Én használok csuklópántot is. Imádom, mert ha nincs időd a gyakorlatok között megtörölközni, akkor csak simán beletörlöd az arcod és máris komfortosabb a mozdulatsort folytatni. Nálam ez a kiegészítő elengedhetetlen és nem csak nyáron. Csak ajánlani tudom! Edzés közben nem szabad sok folyadékot inni, de egy jó kis kulacs elengedhetetlen 1-1 korty miatt egy kisebb pihenés alatt.

 Nyáron a rövidnadrág, trikó vagy sportmelltartó-top is megfelelő ruházat tud lenni teremben

Otthoni edzés

Ha nem szeretnél terembe menni, akkor otthon is tudsz kardió edzést végezni. Az interneten számos szuper videót találsz. Előveszed a fitneszszőnyegedet, esetleg kisebb kézisúlyt vagy lábsúlyt, átöltözöl kényelmesbe és már mehet is az edzés. Talán komfortosabban  fogod érezni magad, hogy egyből lefürödhetsz a saját fürdődben edzés után. Kitartást a hőségben végzett mozgáshoz!

Hozzászólások

(nincs még hozzászólás)