Magazin

Blog

Fedezd fel a kismama jógát!

A kismama jóga célja, hogy segítsen a várandós nőknek fizikailag és szellemileg egészségesnek maradni a terhességük alatt, és azt követően.

Mi is a kismama jóga?

A kismama jóga lényegét azok a légzési technikák és testtartások képezik, amelyek segítenek a várandós nőknek a szülés előtt, alatt és után. Az oktatók különféle módon támogatják a nőket, segítik őket, hogy kényelmesen végezhessék el a pózokat, így javítva erőnlétüket és rugalmasságukat, felkészítve őket a szülésre. Ezeket a pózokat gyakran módosítják, mert a normál ászanák terhesség alatt megterhelők lehetnek az ízületekre és a csípőre. Az órák során azon légzési technikákra is odafigyelnek, amelyek segítenek majd szabályozni a légzést a vajúdás során. És végül, de egyáltalán nem utolsó sorban, a szülés előtti jógaórák lehetőséget kínálnak arra, hogy más terhes nőkkel találkozhass, és beszélgethess velük, így kialakítva magad körül egy nagyobb támogatói kört!

A kismama jóga célja, hogy segítsen a várandós nőknek fizikailag és szellemileg egészségesnek maradni a terhességük alatt, és azt követően.

Előnyök

A kismama jógának számos előnye van a testi és lelki egészség szempontjából a nagy nap előtt!

Testi előnyök:

  • Fokozza az erőnlétet, a kitartást és a rugalmasságot a szülés előtt
  • Segíti az alvást
  • Enyhíti a derékfájást
A kismama jóga csökkenti a stresszt

Lelki előnyök:

  • Csökkenti a stresszt és a szorongást
  • Javítja a koncentrációs képességet

Mi fog történni az első órán?

A tanár valószínűleg meg fogja kérdezni, hogy a terhesség hányadik hónapjában vagy, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az óra minél jobban megfeleljen az igényeidnek. Bátran tegyél fel bármilyen kérdést, mielőtt elkezdenéd. Az órák általában bemelegítéssel kezdődnek, majd különböző kellékek segítségével léptek tovább a kímélő jógapózokhoz. Minden úgy van kialakítva, hogy alkalmas legyen a terhes nők számára. Megtanulsz majd különböző légzéstechnikákat is, amelyek segítségedre lesznek a vajúdás során. A szülés előtti jógaórák a trimeszternek megfelelő savászanával zárulnak, hogy pihenhess és regenerálódj.

A kismama jóga órán különböző légzéstechnikákat fogsz megtanulni

Mire van szükséged a kismama jógához?

  • Egy szőnyegre: válassz egy kényelmes szőnyeget, amely legalább 5 mm vastag.
  • Térdnadrágra, leggingsre vagy kismamanadrágra: A legjobb viselet a pamut vagy sztreccs, légáteresztő anyagból készült térdnadrág, leggings vagy kismama nadrág, amelyben szabadon mozoghatsz.
  • A megfelelő felső: Az ujjatlan felsőben vagy pólóban úgy mozoghatsz, hogy az közben kényelmesen a hasadra simul. Jó ötlet pulóvert vagy kardigánt is vinni, amely melegen tart az óra közben.
  • Kiegészítők és kellékekA legtöbb felszerelést, amelyre szükséged lesz, a jógastúdió biztosítja majd, de, amennyiben otthon is szeretnél még jógázni, vásárolhatsz magadnak saját párnát, jógatéglát és szőnyeget, hogy kényelmesen gyakorolhass.
A kismama jóga során szükség lehet kiegészítőkre a gyakorlatok könnyebb kivitelezéséhez

 

Címkék:

Hozzászólások

(nincs még hozzászólás)