Magazin

Blog

Fitnesz gyakorlatok nem csak anyukáknak!

Ne keresd tovább a hangzatos edzésterveket! Nincs tuti recept, ami mindenkinek egyaránt beválik! Egyedi vagy! Tapasztalj minél többet, találd meg a számodra leghatékonyabb mozdulatokat, eszközöket, amelyekkel fejlődhetsz.

A bevezetőben foglaltak visszaröpítenek azokba az időkbe, amikor az ikerszülésemet követően nem találtam a helyemet a fitneszvilágban. De pontosan hova is kalauzollak titeket az “utazásomban”? 

Hét hónappal a szülés utáni hétköznapjaimba csöppenünk ebben a pillanatban, amikor már látom a megoldást a szülés utáni depresszióm leküzdésére. De tekerjük még egy kicsit vissza azt a bizonyos idősávot. Korábbi ötleteim (kreatív kézműveskedés, online nyelvtanulás) - amikről azt gondoltam, kellőképpen motiválnak majd, elveszik a figyelmemet a hétköznapi nehézségekről - kudarcba fulladtak. Nem találtam bennük önmagamat. Tovább gondolkodtam, mi lenne, ami segítene feltöltődni az ikrek mellett. Hogy ne csak a monoton teendőket végezzem, egyedül a négy fal között, ahol többnyire csak sírást hallani.

A párom motivált, hogy a gyerekekkel töltött mindennapok “mókuskerék” jellegébe vigyek valami újat és tervezzem újra a napirendünket. Keressek olyan elfoglaltságot, ami egész életemben meghatározó volt. Tudtam, hogy olyan hobbit kell találnom, amit szeretek, az önértékelésemen is javíthat, mindamellett, hogy egészséges életmódra sarkallja az egész családot. Így született meg a megoldás: SPORTOLNOM KELL!

De egy hét hónapos ikerpár mellett, akikről le sem vehetem a szememet? Kerestem megoldásokat az interneten. Nem találtam! Mire a férjem feltette a kérdést: “ha nem találsz konkrét ötleteket, akkor miért nem készíted te magad őket?”

Így született meg a mára már csak ACTIVEMUMLIFE-ként ismert brandünk, 2016 márciusában. Ezen a közösségimédia-felületen keresztül, várandós és már gyermek(ek)kel otthon tartózkodó anyukáknak nyújtok inspirációkat.

Mára hivatásommá vált, hogy nőként, feleségként és háromgyermekes anyaként példát mutatva arra ösztönözzem a követőimet, hogy a gyermekeik mellett igenis sportoljanak, akár babakocsival, akár hordozóval vagy minden eszköz nélkül, kreatívan.

Büszkén mondhatom, hogy azóta több mint 178 ezer lelkes tagra gyarapodott közösségünk, amellyel kölcsönösen támogatjuk egymást. Ötéves, közösségi médiában szerzett tapasztalásomnak köszönhetően mára tudom, hogy az a pár gyakorlat, amit kreatív formában megosztottam, világszerte több hölgyet és urat tett elégedetté az átalakulásuk során. 

MEGTÖRTÉNT ESET

Megtisztelő, hogy egy ausztrál édesapa engem választott példaképévé, amit a mai napig sokszor meg is jegyez hozzászólások és privát üzenetek formájában. Felesége a szülést követően visszament dolgozni, az újszülöttel pedig az akkor 152 kg-os apuka maradt otthon. Eltökélte, hogy az én gyakorlataimmal ő is formásodni fog, hogy a felesége újra büszke legyen rá. Két év diétamentes, napi szintű testmozgásnak köszönhetően mára csupán 82 kg-ot mutat alatta a mérleg. Végtelenül büszke vagyok a teljesítményére, hogy ugyanazokat a gyakorlatokat végrehajtva bebizonyította: nincs lehetetlen.

LÁSSUK, MELYEK AZOK A GYAKORLATOK, amelyekhez mindössze:

  • MAXIMUM HÁROM NÉGYZETMÉTERRE,
  • MAGUNKRA,
  • egy liter vízre,
  • törölközőre,
  • a kitartásunkra és a következetességünkre lesz szükség!

Köszönöm a bizalmatokat, aktív és sikeres hetet kívánok nektek, remélem, hamarosan személyesen is találkozunk.

A tanácsokat "ActiveMumLife" néven ismert, Csíkos Juca írta. További tippekért, tanácsokért kövessétek Instagram profilját!

Címkék:

Hozzászólások

(nincs még hozzászólás)