Magazin

Blog

Négy tipp a reggeli nyújtásért

Szoktál nyújtani reggel felkelés után? Ha nem, akkor itt az ideje, hogy elkezdj, mert ez a legjobb módja a test és az elme felébresztésének. Kövesd tanácsainkat, hogy szuperül indítsd a napod! Meg fogsz lepődni, milyen jól esik majd!

1. Nyújtás kelés után: Jó a testnek és léleknek!

Nem aludtál eleget? Nem esett jól a felkelés?

Bárhogy érzed magad reggel, ne hagyd ki a nyújtást. Ez a legjobb módja a napod indításának, mivel egy kicsit feldobja a tested. Egy jó nyújtás ellazít, majd feltölt energiával, amikor befejezted. Mindenképp szánj rá egy kis időt, mielőtt elkezded a napot!

A reggeli nyújtás jót tesz a testnek és a léleknek

2. Ébreszd fel a szunnyadó energiádat

A reggeli nyújtás egyensúlyba hozza az energiaszinted. Hessegesd el a fáradtságot és pörgesd fel a tested.

3. Fejleszd a mozgásod

A nyújtás rugalmassá teszi az izmokat és az ízületeket. Ettől dinamikusabban fogsz tudni mozogni. A nyújtó gyakorlatok segítenek megelőzni és megszüntetni a reumatikus fájdalmat és felhalmozódott feszültséget.

A nyújtás rugalmassá teszi az izmokat és az ízületeket

4. Nyújtási tippek: 3 perc az egészségért

  • Állj kis terpeszben párhuzamos lábfejekkel vállszélességben nyitva. Hajtsd előre a fejed finoman az álladat behúzva.
  • A vállaid indításával hajolj előre csigolyáról csigolyára haladva, kezeiddel közelíts a föld felé.
  • Kilégzés közben engedd lejjebb a mellkasod, helyezz a felsőtestedre egy kis testsúlyt, közben maradjon a térded nyújtva. Próbálj kinézni a két térded között.
  • Figyelj arra, hogy az egész tested legyen teljesen laza, ne feszüljön a karod, vagy a nyakad. Ha nem tudod megérinteni a földet, ne erőltesd, addig nyúlj, amíg kényelmesen elérsz. Ürítsd ki az elméd, lélegezz (hasból) mélyeket. Lazíts és maradj ebben a pozícióban 3 percig.
  • Lassan kelj fel - a váll és a karok lazán tartása mellett gördülj fel egyenes testtartásba. Ne siess, haladj ismét csigolyáról csigolyára, először a csípőd egyenesítsd, majd a hátad, végül a nyakad.

 

Címkék:

Hozzászólások

(nincs még hozzászólás)