Magazin

Blog

Pompás puding nem csak futóknak!

Ha te is, hozzám hasonlóan édesszájú vagy, de szeretsz odafigyelni a táplálkozásod minőségére, akkor ezt a receptet imádni fogod! Ráadásul gluténmentes! :)

Imádom a gyors és egyszerű nasikat főleg futás után. Szerencsére ez a recept könnyen és gyorsan elkészíthető és utána csak kanalazni kell.

Összesen 3 hozzávaló kell a puding elkészítéséhez:

  • 1 zacskó Dr. Oetker málnás tápiókapuding
  • 1 nagy édesburgonya
  • 1 marék dió
Színek a kehelyben

Elkészítés:

Hámozd meg az édesburgonyát, darabold fel (vigyázz az ujjaidra, brutál kemény) és süsd meg sütőben mindenféle zsiradék nélkül, amíg puha nem lesz. ~ 180°C-on 20-30 perc

Amikor megsült, vegyél 4 kis tálkát és oszd el az édesburgonyát egyenlően az aljára.

Főzd meg a pudingot (én vízzel készítettem), és ha úgy érzed, édesíts rajta.

A már kész pudingot oszlasd el a 4 kis tálkádban, majd szórd meg durvára vágott dióval.

Jó étvágyat! :D

Na de nézzünk pár érdekességet, amiért nem csak finom, hanem egészséges is:

  • A dió az Omega-3 zsírsavak egyik legjobb forrása, ráadásul magas az antioxidáns koncentrációja
  • Az édesburgonya nagy mennyiségű béta-karotint tartalmaz, valamint B6-, C- és E-vitamint, káliumot, folsavat és vasat is
  • A tápióka magas vastartalommal rendelkezik és természetesen gluténmentes

 

Címkék:

Hozzászólások

(nincs még hozzászólás)