Magazin

Blog

Recathlon - Használt kerékpár vásár a Decathlonban

Pár éven át a használt sportszerek adás-vételére meghirdetett, Trocathlon nevezetű szolgáltatásunk szünetelt, viszont most 2021-ben megújult formában újra elindulunk vele. Mégpedig Recathlon néven, amely a magyar vásárlók számára is könnyebben értelmezhető, mint “franciás” elődje. Jogos lehet a kérdés: mikor, ha nem most?

Áruházainkban április végétől újraindítunk egy régi szolgáltatást új néven. Törzsvásárlóink emlékezhetnek az úgynevezett Trocathlon kampányokra, melyeket évente két alkalommal, tavasszal és ősszel rendeztünk meg. Használt sporttermék értékesítésről volt szó, melynek keretében a vásárló behozhatta régi megunt vagy csak nem használt, sarokban porosodó sporteszközét, a Decathlon bizományba vette azt, majd az értékesítést követően az összeget ajándékkártya formájában juttatta vissza a vásárlónak.

Megújult szolgáltatásunk: Recathlon

Pár éven át a szolgáltatásunk szünetelt, viszont most 2021-ben megújult formában újra elindulunk vele. Még pedig Recathlon néven, amely a magyar vásárlók számára is könnyebben értelmezhető, mint “franciás” elődje. Jogos lehet a kérdés: mikor, ha nem most? Hiszen a kerékpárpiacon tapasztalható rendkívüli készlethiány miatt sokan nem jutnak kerékpárhoz vagy nem olyanhoz, amilyenhez szeretnének. Erre nyújthat instant megoldást ez a szolgáltatás, melyhez egy teljesen új weboldal is társul, amin keresztül akár otthonról is regisztrálhatja kerékpárját a vásárló vagy épp keresgélhet is a meghirdetett termékek között.

A korábban Trocathlon néven ismert szolgáltatásunk újul meg, Recathlon néven

Hogyan működik?

A hirdetőnek nincs más dolga, mint kiválasztani a honlapon az eladás helyét (az áruházat), feltölteni a termék adatait - jó minőségű képpel együtt - és meghatározni egy árat. A folyamat akár otthonról a fotelből is intézhető, de az áruházakban kollégáink is segítségedre lesznek április 29-től. Az eladás és vásárlás további lépéseiről a Recathlon weboldalán tájékozódhatsz.

A tervek szerint minden áruházunkban elérhető szolgáltatásról beszélünk, jelentős változás viszont, hogy ezúttal majd bent az eladótérben kell keresni ezeket a termékeket, mégpedig az új kerékpárok kihelyezésére is szolgáló bemutatótérben, az úgynevezett “showroom”-okban - de megfelelően elkülönítve. Az anyacég számára (is) kiemelt prioritás a fenntarthatóság folytonos javítása, a mind zöldebb gondolkodás. Ebbe a sodrásba illeszkedik be a Recathlon is. Tervünk, hogy hosszútávon részét képezze a mindennapi eladásainknak a használt sporttermék értékesítés.

Első kampányunk kifejezetten a használt kerékpárok adás-vételét célozza

A május 31-ig tartó első kampány után az áruházak, akár már teljesen szabadon - választva időt és sporttípust (tenisz, fitnesz, roller...stb.) - hirdethetnek meg Recathlon időszakokat, amihez a vásárlóink is adhatnak majd tippeket a weboldalon keresztül.

Hisszük és tudjuk, hogy a világ változásaihoz igazodva kell sportszerkereskedelmünket működtetnünk világszerte és olyan megoldásokat szükséges találnunk, mely által még több emberhez juttathatjuk el a sportolás örömét és jótékony hatását. A Recathlon révén, különösképpen egy ilyen kihívásokkal teli időszakban még több magyar felhasználónkat tehetjük elégedetté és igazán sportossá.

Címkék:

Hozzászólások

(nincs még hozzászólás)