Magazinunk szerzői
Gyermekkoromban megérintett a forgó kerekek giroszkópikus hatása , a kétezres évek közepe óta pedig inkább életmódnak tekintem a bringákhoz fűződő viszonyomat.
Bármi, ami két (esetleg három) keréken gurul, közel áll a szívemhez: legyen szó városi közlekedésről, országúti aszfaltszaggatásról, vagy hegyi ösvények felfedezéséről.
Írásaimmal sportunknak nem is annyira a versenyszerű oldalát próbálom megközelíteni, inkább azt az életérzést, mely bennünket, a blog szerzőit, és benneteket, kerékpáros olvasóimat életkortól, nemtől függetlenül összeköt. Kütyük, szabványok, és olaj; ez az én világom. Ha pécsiek vagytok, akkor könnyűszerrel összefuthatunk az áruházban is.
Blog
"Engedje le az ülést addig, hogy leérjen a lába, mert elesik!” Hányszor, de hányszor hallom ezt aggódó szülőktől, férjektől, „jobban ért hozzá, mert van kerékpárja” típusú, vásárláshoz magukkal hozott ügyeletes...
Blog
„Az új mindig jobb”, szól Barney Stinson örök érvényű közhelye. Valóban így van ez? A kerékpározás műszaki háttere, mint a technikai sportoknál általában, szinte követhetetlen dinamikával fejlődik. Szinte napi rendszerességgel...
Blog
Esős körök után vastagon áll a sár a gépen és nem törődtök vele? Hát nem tudtátok, hogy a tisztaság fél egészség? Miért fontosa a kerékpárunk rendszeres tisztítása, takarítása, karbantartása?
Blog
Ahogy az Egyesült Államok leendő elnöke nem hisz a klímaváltozásban, úgy utasítom el jómagam a megfázás intézményét. Nem emlékszem olyan precedensre, amikor a hőmérséklet eséséből adódóan kapott volna el bármilyen...
Blog
Vegyük figyelembe a következőket: általánosságban elmondható, hogy egy kerék lehet erős, könnyű, és olcsó. A felsoroltakból pedig mindig csak két tulajdonság lesz rá igaz. :)
Blog
1927-et írunk. Egy fiatal országútis, bizonyos Tullio Campagnolo a hideg szelektől ostromolt Dolomitokban a hátsó kerekével bajlódik a szélben-esőben elfagyott ujjaival és úgy dönt, ő többet nem fog kerékrögzítő anyákkal...
Blog
Kisgyerekként, első bringáink gumiját koptatva a féknek egyetlen funkciót kellett ellátnia: a hátsó kerék blokkolását, hogy az lehetőleg a haverokénál hosszabb csíkot rajzoljon a betonra.
Blog
-SPD-vel tekered? -Naná, hát ismersz...
Blog
Ne félj az első féktől, hiszen a legjobb barátod.
Blog
A kormány nem dísznek van, de a kanyarodáshoz más is kelleni fog.
Blog
Mindkét megoldásnak vannak hívei. Szóbeszédre viszont nem adunk, így kénytelen voltam magam megtapasztalni a különbségeket.
Blog
Sporttevékenységeink a világhálón - de miért is jó ez nekünk?